FILM: De mooiste filmposters.

pOSTERS

Yay, plaatjes kijken! Tja, in deze blogpost zul je veel zien en weinig lezen. Misschien niet helemaal wat ik bedoelde toen ik ging bloggen (en ik riep dat ik zo van schrijven hou), maar het oog wil ook wat, toch? Anyway: ik heb een aantal filmposters bij elkaar gezocht die ik ontzettend mooi vind. Ik vind het echt ontzettend knap wanneer iemand met één beeld een heel verhaal kan vertellen, want tja, dat is een filmposter toch? In één beeld moet de sfeer van de film gepakt zijn. Ga er maar aan staan! De onderstaande filmposters vind ik goed gekozen, heel creatief of gewoon mooi. Meer kan ik er ook niet over zeggen haha. Enjoy!



Posters: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

13 gedachtes over “FILM: De mooiste filmposters.

Geef een reactie

