PERSOONLIJK » It’s my birthday!

Naamloos-2

Eigenlijk is jarig zijn maar raar. 27 januari is voor heel veel mensen een heel normale dag. Vooral dit jaar, wanneer de 27e dag van januari op een maandag valt, zullen veel mensen deze dag vervloeken. Mensen zullen zich verslapen, mensen zullen hun koffie over hun net gestreken jurkje laten vallen en mensen zullen de hele dag uitkijken naar dat moment waarop ze ’s avonds eindelijk op de bank kunnen neerploffen. Of nog erger: voor veel mensen betekent 27 januari dit jaar het begin van de SE-week! Voor mij is deze dag echter wel speciaal, want ik ben vandaag jarig en in het land der twintigers beland! En nou dacht je vast dat ik aan dit hele jarig-zijn geen filmgerelateerd blogje kan vastknopen..

Fout gedacht! Van mijn vriendje kreeg ik namelijk iets heel leuks, namelijk..

Naamloos

Een vintage filmposter! Bovenstaande foto is een heel kunstig instagram-exemplaar (maar geef toe, een vintage filmposter verdient dan ook gewoon een plekje op instagram), waardoor je de titel van de film niet kan lezen. Het is echter een poster van de film La Belle et le Serpent (Engelse titel: Three Bites of the Apple; kaaskoppen-titel: Clara en de Slang) uit 1967. Heel tof, ik ben er echt heel blij mee! Grappig feitje voor de NCIS-kijkers onder ons: David McCallum a.k.a. Dr. Donald ‘Ducky’ Mallard speelde de hoofdrol in deze film :)

Nou ga ik  vandaag verder niet bloggen ofzo, maar ik vond het toch wel leuk om dit even snel te laten zien. Vandaag ga ik nog heel veel taart en brownies eten en ik raad jullie dan ook aan dit ook te doen, ook al ben je misschien dan niet jarig. Fijne maandag nog! :)

17 gedachtes over “PERSOONLIJK » It’s my birthday!

Geef een reactie

