SOUNDTRACK: The Hunger Games: Catching Fire.

Naamloos-2

Ik heb verdorie de hele week vrij gehad, maar op de een of andere manier is het toch zo dat er maar één blogje online is gekomen. En dat terwijl ik dacht: “Ooh! Vakantie! Films kijken! Series kijken! Bloggen! Woei!” Nou, niet dus. Ik heb geen enkele film gezien,  van Downton Abbey heb ik nog altijd acht afleveringen staan en nouja, het bloggen? Daar kwam dus ook niet veel van. Ik heb twee mogelijke verklaringen:

1) Mijn vriend heeft de Sims voor me geïnstalleerd.
2) Ik heb twee dagen voornamelijk in een trein doorgebracht. Mét laptop, zonder accu.

Zoals je je waarschijnlijk wel kunt bedenken, schiet je niet heel erg op met een laptop zonder accu in een trein zonder stopcontacten. En tja, sims-verslaafd als ik ben, spendeer ik dan ieder beschikbaar minuutje mét laptop (én accu) met mijn geliefde sims. Maar goed, we zijn nu een week verder en zo onderhand heb ik wel genoeg van de families Dromer, Hartverloren en van de Kerkhof. Tijd om terug te keren naar de echte wereld (ook omdat vandaag mijn nieuwe blok op de uni begint – ieeek)!

Dus: geen films gekeken. Wat ik wel heb gedaan, is muziek luisteren. En tja, dan ben je een beetje aan het klikken op spotify, en kom je uiteindelijk uit bij de soundtrack van Catching Fire. En eigenlijk is hij nog helemaal niet zo gek! Op de soundtrack zien we onder andere Christina Aguilera (altijd goed), Imagine Dragons (nog beter) en The Lumineers (persoonlijke favoriet). Ja, ik heb deze soundtrack de afgelopen dagen veel afgespeeld! Mijn favoriete nummers zijn “Who We Are” van Imagine Dragons, “Lean” van The National en “Silhouettes” van Of Monsters and Men. En jaaa, mijn diepverborgen top-40 hartje vindt het nummer van Christina Aguilera stiekem ook wel heel tof ;)

Wat is jouw favoriete nummer? Of is deze soundtrack not your cup of tea?

5 gedachtes over “SOUNDTRACK: The Hunger Games: Catching Fire.

  1. Jaaa, toen ik de muziek in de film hoorde, ging ik ook gelijk de soundtrack luisteren! Of Monsters and Men is een van mn lievelingsband en de andere bands zijn ook erg goed!

  2. Vond het nummer van Coldplay tegenvallen. Had liever The Art of War van We The Kings als titelsong gehad (was ook origineel de titelsong totdat Colplay aangetrokken werd). Heb trouwens ook de score van de film, die is ook wel nice!

Plaats een reactie