NIEUWS » Film & TV

 64

De film- en TV-wereld staat geen moment stil. Het ene moment wordt bekend dat die acteur uit deze serie zal vertrekken, het andere moment wordt er een nieuwe film aangekondigd. Kortom: er is altijd wel wat nieuws te ontdekken wat betreft deze twee media! Nou snap ik dat het onmogelijk is om al dat nieuws allemaal bij te houden – en de helft van het nieuws boeit me ook helemaal niks (ik bedoel: een nieuwe film over Nazi-zombies? Nope, not my cup of tea), dus zet ik voor jullie graag het boeiende film- en televisienieuws van de afgelopen week op een rijtje. 

Lohan

Lindsay Lohan in nieuwe film » Tijdens het Sundance Film Festival kondigde mevrouw Lohan aan dat ze de hoofdrol gaat spelen in de film Unconceivable, én dat ze bij de productie mee zal helpen. De film is volgens Lindsay een “psychologische thriller over een vrouw die iets terug probeert te krijgen, dat ze heeft verloren”. Randall Emmet, de producer van de film,  noemt Lindsay “een van de beste actrices van haar tijd”. Tja..

Teaserposter Fifty Shades of Grey » Over deze film hebben we al veel gehoord, maar nog weinig gezien. Deze week kwam echter de teaserposter van de film uit: het eerste echte beeld van de film. En valt het me nog mee. Ik vind hem eigenlijk best classy! Goede tagline ook. Deze week werd trouwens ook bekend dat er waarschijnlijk een stuk minder seksscènes in de film te zien zullen zijn dan gedacht, dit in verband met de NC-17 rating die de producers liever willen vermijden. Ik ben benieuwd waar de film dan over zal gaan, haha ;)

Nieuwe trailer Vampire Academy online » dit is eigenlijk een film waar ik me tot nu toe weinig mee heb bezig gehouden. Ik had de naam wel een paar keer zien voorbij komen, maar verder.. nah. Het is echter een verfilming van een young-adult boekenreeks over vampieren. There we go again. Nee oké, ik zal de film zeker even bekijken, maar tot nu toe verwacht ik er eerlijk gezegd niet al te veel van. Al moet ik wel zeggen dat het er iets minder zoetsappig uitziet dan – laten we de film maar weer eens tevoorschijn halen – Twilight!

Verfilming thrillers van Simone van der Vlugt » wie heeft er nou nog nooit een Simone van der Vlught thriller gelezen? Ik denk dat iedereen wel eens een boek van deze schrijfster in zijn handen heeft gehad. Het gaat hier om de boeken De Reünie en Het Laatste OfferDe Reünie zal in ieder geval volgend jaar in de bioscoop draaien!

Teaserposter The Hunger Games: Mockingjay – Part 1 » nog een nieuwe poster! Weinig verrassends, maar ach, het gaat hier wel om The Hunger Games!

 
Tarentino
Quentin Tarentino blaast nieuwe film af » deze film – genaamd The Hateful Eight – blaast Tarentino af omdat het scenario is uitgelekt. Nou vindt Tarentino het op zich niet erg als zijn scenario’s uitlekken op internet, maar in dit geval wel, omdat hij het scenario aan nog maar zes (!) mensen had gegeven. En tja, als hij deze mensen niet kan vertrouwen.. dan maar geen film! De regisseur heeft – naar eigen zeggen – nog talloze projecten klaarliggen, waaraan hij nu verder zal gaan werken.
Enne, nou ben ik benieuwd: wie wil die Lindsay Lohan-film stiekem toch wel zien? ;)

2 gedachtes over “NIEUWS » Film & TV

Plaats een reactie